Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini Sebagai Jururawat Terlatih - 30 Jun 2016

Jawatan kosong terkini di MB Star Sdn Bhd. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh MB Star Sdn Bhd sebagai:

1. Jururawat Terlatih

Majikan : MB Star Sdn Bhd
Alamat : No 8-1, Lorong Lagenda 1, Medan Niaga Lagenda, Simpang 4, 36400 Hutan Melintang, Perak.

Deskripsi/ Tugasan:
  • Kami memerlukan Jururawat Terlatih Haemodialysis di cawangan kami di Kelana Jaya dan Puchong Utama, Selangor.
Syarat dan kelayakan :
  • Mempunyai Diploma Kejururawatan, Berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia, Boleh bekerja syif dan memberikan komitmen penuh dalam kerja. 
Cara Memohon :

Emel kepada mbstar_dialisis@yahoo.com atau mbstar_marina@yahoo.com


Negeri : Selangor
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 30 Jun 2016

Jawatan Kosong Terkini Sebagai Jururawat Terlatih


Info Syarikat/ Majikan :

MB Star Sdn Bhd
Reg. No. 805127-T
Syarikat Bumiputera yang berdaftar dengan SSM sejak 2008 dan menawarkan perkhidmatan rawatan dialisis kepada pesakit di sekitar Teluk Intan dan Hutan Melintang, Perak dan juga di sekitar Puchong Utama dan Kelana Jaya, Selangor.

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak MB Star Sdn Bhd ini. Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong