Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di UPSI - 04 Julai 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) Julai 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) sebagai :

1. Penolong Pegawai Perubatan U29

2. Pembantu Makmal C17

3. Pereka Grafik B27

4. Penolong Jurutera (Awam) JA29


Tarikh tutup permohonan 04 Julai 2016
Lokasi : Perak
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Terkini di UPSI

Pemohon diminta mengisi maklumat alamat emel yang aktif. Permohonan secara online ini menggunakan emel sebagai salah satu medium komunikasi antara pihak UPSI dan pemohon. Pihak UPSI tidak akan bertanggungjawab jika pihak pemohon tidak menerima makluman yang dihantar secara emel kepada pemohon yang disebabkan oleh pemohon tidak mengakses emelnya.
    
Sila hantarkan permohonan ke alamat:

Unit Perjawatan
Bahagian Sumber Manusia
Universiti Pendidikan Sultan Idris
35900 Tanjung Malim, Perak
  
Sila hubungi Bahagian Sumber Manusia  di talian 05-4506328 (En.Mustafa, Pn.Norlina, Pn.Norul) / 6863 ( En. Hashim) atau emel   myjob@upsi.edu.my untuk pertanyaan.
  
Pemohon yang tidak menerima apa-apa maklumbalas dari UPSI dalam tempoh enam (6) bulan selepas tarikh tutup, permohonan hendaklah dianggap tidak berjaya.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong