Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di UNITEN - 30 Jun 2016

Jawatan kosong terkini di Universiti Tenaga Nasional (UNITEN) Julai 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada waganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Universiti Tenaga Nasional (UNITEN) sebagai :


1. JURUTEKNIK TINGKATAN BIASA (IT)


Tarikh tutup permohonan 30 Jun 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Berkanun / Swasta

Jawatan kosong di uniten jun 2016

CARA MEMOHON
Permohonan hendaklah menggunakan Borang UNITEN 188C yang boleh didapati di Jabatan Sumber Manusia UNITEN atau dimuat turun dari laman intra ini.

Permohonan hendaklah disertakan dengan salinan-salinan Transkrip & Kelayakan Akademik, Resume/CV dan dokumen-dokumen sokongan yang telah disahkan serta sekeping gambar berukuran passport (tidak dikembalikan), dan di alamatkan kepada:

Pengurus Kanan (Sumber Manusia)
Universiti Tenaga Nasional
Kampus Putrajaya
Jalan IKRAM-UNITEN
43000 Kajang, Selangor.
atau emailkan borang dan dokumen sokongan ke : HR@uniten.edu.my 

NOTA
  • Permohonan hendaklah sampai kepada kami pada atau tidak lewat dari 30 Jun 2016. Borang permohonan yang tidak lengkap dan yang diterima selepas tarikh tutup iklan tidak akan dilayan.
  • Sekiranya tuan/puan tidak dimaklumkan dalam tempoh 30 hari dari tarikh iklan ditutup, tuan/puan adalah tidak di senarai pendek untuk jawatan yang dipohon.
  • Hanya pemohon yang telah disenaraipendek sahaja akan dipanggil untuk menghadiri temuduga. 


Lihat kekosongan jawatan yang lain :
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM !
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong