Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Technical Helpdes - 30 Julai 2016

Jawatan kosong terkini di Manpower Group. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Manpower Group sebagai:

1. Technical Helpdes

Majikan : Manpower Group
Alamat : Midvalley, Kuala Lumpur

Deskripsi/ Tugasan:

• Provide 1st level technical support to IT customers of hardware & software issues.
• Address customers technical issues via phone or remotely.
• Create service tickets in the Call Management System & use the appropriate escalation channels to escalate pending issues

Syarat dan kelayakan :

• Education background: Professional Certificate, Diploma or Bachelor's Degree for Computer & IT. (or any related field)
• At least 1 year of working experience in IT or customer service.
• Language requirement: English (Excellent communication skills).
• Fresh graduate are encouraged to apply.
• Candidate should be able to work on rotations shifts.
• Interested candidates must be Malaysian citizen.
• Candidates must be willing to work in Cyberjaya

Cara Memohon :

wan.azlan@manpower.com.my

Negeri : Terengganu
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 30/07/2016

Manpower Group


Info Syarikat/ Majikan :

ManpowerGroup is an American multinational human resource consulting firm headquartered in Milwaukee, Wisconsin, USA. Manpower provides recruitment and assessment, training and development, career management, outsourcing, and workforce consulting

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Manpower Group ini. Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong