Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Sebagai Site Engineer - 30 Jun 2016

Jawatan kosong terkini di Teguh Amani Sdn Bhd. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Teguh Amani Sdn Bhd sebagai:

1. Site Engineer

Majikan : Teguh Amani Sdn Bhd
Alamat : No 2A, Lorong Sungai Rasah 27, Off Jalan Batu Tiga Lama, 41300 Klang, Selangor

Deskripsi/ Tugasan:

Memastikan pembangunan susun atur di tapak mengikut piawaian/pelan yang telah ditetapkan

Syarat dan kelayakan :

- Diploma/Degree in Civil Engineering
- 1-3 tahun pengalaman
- Lokasi di Sg Rasah, Klang

Cara Memohon :

Emelkan resume anda ke recruit_teguhamani@yahoo.com

Negeri : Selangor
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 30 Jun 2016


Teguh Amani Sdn Bhd

ABOUT TEGUH AMANI SDN BHD

TEGUH AMANI is a specialist in Civil Engineering Works which includes Construction Works of New Building, Water Proofing Works, Repair and Upgrading Building Works, and other Civil and Construction Related works.

TEGUH AMANI SDN BHD holds 100% Bumiputera Status and has established strong working relationships with Federal & State Government Agencies, Government Link Companies (GLC), Public Listed Corporations, MNCs and Private companies.

TEGUH AMANI is a registered contractor of PKK License Class A, and CIDB Grade G7. The company is also a registered contractor with several Government Link Companies such Ministry of Finance (MOF), Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB), Felda Holdings Berhad (FELDA), and Tenaga Nasional Berhad (TNB).

TEGUH AMANI SDN BHD is committed in exceeding customer’s expectation, meeting total customer services in terms of product quality and services provided. Our goal is to a dynamic and innovative construction company.

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Teguh Amani Sdn Bhd ini. Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong