Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Sebagai Sales And Marketing Executive - 30 july 2016

Jawatan kosong terkini di MY BROADBAND CENTRE. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh MY BROADBAND CENTRE sebagai:

1. SALES AND MARKETING EXECUTIVE

Majikan : MY BROADBAND CENTRE
Alamat : DATARAN PRIMA KELANA JAYA

Deskripsi/ Tugasan:

KAMI ADALAH RESELLER TELEKOM MALAYSIAN. MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN LANGGANAN INTERNET BAGI SESIAPA YANG INGINKAN. KAMI MEMERLUKAN BELIH KURANG SEPULUH ORANG MEMENUHI TEMPAT DI TIGA LOKASI IAITU DI SS6 KELANA JAYA, DATARAN PRIMA KELANA JAYA DAN MASJID JAMEK KUALA LUMPUR. KAMI MEMBERI PELUANG KERJAYA JUGA KEPADA CALON YANG MENUNJUKAN POTENSI CEMERLANG.

Syarat dan kelayakan :

- MINIMUM SPM
- TIDAK PERLU PENGALAMAN
- JIKA ADA PENGALAMAN LEBIH MEMUDAHKAN PEMAHAMAN MEMBUAT SALES.

Cara Memohon :

HANTAR RESUME KE: mybc.recruitment@gmail.com
ata call 0147256738

Negeri : selangor
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 30 july 2016

Info Syarikat/ Majikan :
MY BROADBAND CENTRE
DATARAN PRIMA , KELANA JAYA,
SELANGOR

Jawatan Kosong


**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak MY BROADBAND CENTRE ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong