Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Perbadanan Muzium Negeri Kelantan - Julai 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Perbadanan Muzium Negeri Kelantan Julai 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Perbadanan Muzium Negeri Kelantan sebagai :

1. PENGAWAL KESELAMATAN KP11

2. PEMBANTU AWAM H11


Tarikh tutup permohonan Julai 2016
Lokasi : Kelantan
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Perbadanan Muzium Negeri Kelantan

LATAR BELAKANG

Perbadanan Muzium Negeri Kelantan telah ditubuhkan di bawah Enakmen Bilangan 6 Tahun 1975, dan dikuatkuasa pada 1 September 1976, mengikut Warta Kerajaan Kelantan – KN.P.U.26, bertarikh 26 Ogos 1976.

Sebelum wujudnya Enakmen ini, usaha penubuhan Muzium Negeri Kelantan dikelolakan oleh satu “Jawatankuasa Muzium Negeri” yang dilantik oleh Kerajaan Negeri Kelantan semenjak tahun 1952 lagi.

Pada tahun 1991, sekali lagi Pejabat Perbadanan Muzium Negeri Kelantan telah berpindah ke bangunan lama Majlis Perbandaran Kota Bharu (MPKB), dimana bangunan Istana Jahar telah dijadikan Muzium Adat Istiadat Diraja Kelantan dan bangunan lama MPKB dijadikan Muzium Negeri.

Untuk Keterangan Lanjut Sila hubungi Pejabat PMNK 09-7482266 ( En tarmizi )

Iklan jawatan dan syarat-syarat kelayakan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong