Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA) - 01 Julai 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA) Julai 2016 | Jawatan kosong  terkini di Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA) Julai 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA) sebagai :

1. PEGAWAI TADBIR N41

2. PEMBANTU SETIAUSAHA PEJABAT N19


Tarikh tutup permohonan 01 Julai 2016
Lokasi : Pulau Pinang
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA)


PERMOHONAN 
Semua  permohonan  hendaklah  dibuat  di  dalam  Borang  PERDA AM 1 yang  boleh  didapati  di Pejabat  Lembaga  Kemajuan  Wilayah  Pulau  Pinang  (PERDA)  dengan  menyertakan sampul surat berukuran 23cm x 10cm berserta nama, alamat  sendiri dan bersetem RM 1.00 atau layari laman web PERDA di www.perda.gov.my atau datang  sendiri ke Ibu Pejabat PERDA. Tarikh tutup permohon
an ialah pada 01 Julai 2016

(a) Semua permohonan hendaklah dikemukakan kepada:

PENGURUS BESAR 
LEMBAGA KEMAJUAN WILAYAH PULAU PINANG (PERDA) 
NO. 1, LORONG KAMPUNG GAJAH 2 
JALAN KAMPUNG GAJAH 
12200 BUTTERWORTH 

(b) Pemohon-pemohon  yang  sedang  berkhidmat  dengan  Kerajaan,  Badan Berkanun  dan  Pihak  Berkuasa  Tempatan  hendaklah  membuat  permohonan melalui  Ketua  Jabatan  masing-masing  mengikut  peraturan  54  hingga  59  : Peraturan-Peraturan  Pegawai  Awam  (Pelantikan,  Kenaikan  Pangkat  dan Penamatan Perkhidmatan ) 2012 dan pastikan Kenyataan Perkhidmatan yang 
dikemaskini serta Laporan Nilaian Prestasi Tahunan yang terakhir dikepilkan.

(c)Bagi  permohonan  yang  berjaya  dalam  pemilihan  ini  semua  keputusan  akan dimaklumkan  melalui  surat  atau  sms  terus  ke  nombor telefon  bimbit  yang diberikan, bagi permohonan yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup adalah dianggap tidak berjaya. 


JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong