Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Koperasi Siswa Universiti Teknologi MARA - Jun 2016

Jawatan kosong terkini di Koperasi Siswa Universiti Teknologi MARA (Sabah) Jun 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Koperasi Siswa Universiti Teknologi MARA (Sabah) sebagai :

1. PENGURUS OPERASI KOPERASI


Tarikh tutup permohonan Jun 2016
Lokasi : Sabah
Sektor : Berkanun

Jawatan Kosong Koperasi Siswa Universiti Teknologi MARA

KELAYAKAN-KELAYAKAN YANG DIPERLUKAN:
1. Calon-calon mestilah memiliki kelayakan SPM atau tamat tingkatan Lima (5). Caloncalon yang tidak mempunyai SPM tetapi berminat DAN ada pengalaman berkaitan boleh memohon. Calon-calon yang mempunyai Diploma dalam bidang berkaitan juga digalakkan memohon.

2. Mempunyai sekurang-kurangnya pengalaman setahun bekerja di dalam bidang berkaitan. Pelajar/graduan yang baru tamat belajar/pengajian juga boleh memohon.

3. Calon yang memiliki pengalaman & kemahiran dalam pengurusan, inventori, rekodrekod kewangan, sentiasa merancang mengembangkan & membangun perniagaan adalah satu kelebihan

4. Calon boleh membaca, menulis dan bertutur dalam Bahasa Melayu dengan baik. Satu kelebihan kepada calon yang boleh membaca, menulis, dan bertutur dalam Bahasa Inggeris dan mandarin atau bahasa asing lain.

5. Calon boleh bekerja di dalam pasukan, bermotivasi tinggi, mempunyai kemahiran komunikasi dengan baik, berintergriti dan memerlukan penyeliaan yang minima.

6. Calon boleh bekerja lebih masa dan mengikut masa kerja syif yang telah ditetapkan.

7. Mempunyai kemahiran dalam excel, power point, database dan lain-lain berkaitan.

8. Calon yang memiliki lesen dan kenderaan sendiri akan diberi keutamaan.

Info jawatan selanjutnya disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong