Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong di KUIN - 15 Jun 2016

Jawatan kosong terkini di Kolej Universiti INSANIAH (KUIN) Jun 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Kolej Universiti INSANIAH (KUIN) sebagai :

1. PENSYARAH DS45


Tarikh tutup permohonan 15 Jun 2016 
Lokasi : Kedah
Sektor : Swasta

Jawatan kosong di kuin jun 2016

CARA MEMOHON

Calon hendaklah memohon secara online di laman web ecampus.insaniah.my/rekrut. Permohonan yang lengkap hendaklah dihantar dengan mengemukakan maklumat diri (Resume) beserta sekeping gambar berukuran passport dan salinan sijil-sijil berkaitan yang disahkan beserta Wang Pos sebanyak RM5.00 di atas nama Bendahari Kolej Universiti INSANIAH. Borang dan dokumen berkenaan hendaklah dicetak dan dipos/ dihantar ke alamat berikut

PENDAFTAR,
Kolej Universiti INSANIAH,
Kuala Ketil,
09300 Kuala Ketil,
Kedah Darul Aman.

Tarikh tutup permohonan adalah pada 15 Jun 2016. Calon-calon yang disenarai pendek sahaja yang akan dipanggil temuduga. Permohonan dianggap TIDAK BERJAYA sekiranya tidak menerima apa-apa maklumbalas dalam tempoh tiga (3) bulan dari tarikh tutup permohonan.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong