Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini Sebagai Pegawai Penilai (PP) - 13 Jun 2016

Jawatan kosong terkini di PUSAT LATIHAN KEMAHIRAN iRED. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh PUSAT LATIHAN KEMAHIRAN iRED sebagai:

1. PEGAWAI PENILAI (PP)


Majikan : PUSAT LATIHAN KEMAHIRAN iRED
Alamat : Tingkat 3, Bangunan Ukir, 05000 Jalan Tunku Ibrahim, Alor Setar, Kedah.

Deskripsi/ Tugasan:

TENAGA PENGAJAR DALAM BIDANG ELEKTRIK

Syarat dan kelayakan :

~ Sijil Induksi PP/PPD/PPB
~ Sijil VTO
~ Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 1,2,3 dan ke atas

Cara Memohon :

Hantarkan resume yang lengkap anda kepada iredventures09@gmail.com

Negeri : Kedah
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 13 Jun 2016

Info Syarikat/ Majikan :
Pusat Latihan Kemahiran iRED menjalankan 2 kursus Sijil Kemahiran Malaysia (SKM) yang utama iaitu PENYEJUKBEKUAN DAN PENYAMANAN UDARA DAN ELEKTRIK. Operasi utama Pusat Latihan Kemahiran Ired ialah mengajar, melatih dan membentuk para personal binaan, juruteknik industri melalui ilmu kemahiran yang diterapkan ke dalam sistem pengajaran dan pembelajaran.
**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak PUSAT LATIHAN KEMAHIRAN iRED ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong