Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Arkitek Malaysia (LAM) - 09 Jun 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Lembaga Arkitek Malaysia (LAM) Jun 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Lembaga Arkitek Malaysia (LAM) sebagai :

1. ACCOUNTS EXECUTIVE

2. ADMINISTRATION ASSISTANT


Tarikh tutup permohonan pada 09 JUN 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Berkanun

jawatan kosong di lembaga arkitek malaysia

COMPANY OVERVIEW 
Lembaga Arkitek Malaysia (LAM) adalah sebuah badan berkanun di bawah Kementerian Kerja Raya yang menguatkuasakan peruntukan di bawah Akta Arkitek 1967.  Fungsi utama LAM adalah melaksanakan pendaftaran serta mengawalselia tatakelakuan Arkitek Profesional, Arkitek Graduan, Perekabentuk Dalaman dan Pelukis Pelan Bangunan berdaftar serta Praktis Perundingan Arkitek dan Rekabentuk Dalaman bagi melindungi keselamatan dan kepentingan awam.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong