Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong di Jabatan Perhutanan - 13 Jun 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Jabatan Perhutanan Perak Jun 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Jabatan Perhutanan Perak sebagai :

1. PENOLONG PEMELIHARA HUTAN S27


Tarikh tutup permohonan pada 13 JUN 2016
Lokasi : Perak
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di Jabatan Perhutanan

CARA-CARA MEMOHON :
1. Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan JPN 1/2015 yang boleh didapati secara PERCUMA di Kaunter Jabatan Perhutanan Negeri Perak (Bahagian Pentadbiran).

2. Permohonan juga dikehendaki mengemukakan ‘resume’ beserta dengan salinan sijilsijil persekolahan, kad pengenalan, sijil kelahiran, gambar terkini berukuran pasport serta lain-lain dokumen sokongan yang berkaitan (salinan sijil perlu disahkan).

3. Permohonan dari pegawai sedang berkhidmat dengan Kerajaan / Pihak Berkuasa Tempatan / Badan Berkanun hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan masingmasing.

4. Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah ditulis nama jawatan di bahagian atas sebelah kiri sampul surat dan dikirim atau datang sendiri ke alamat berikut :-

JABATAN PERHUTANAN NEGERI PERAK
ARAS 1, BAHAGIAN PENGURUSAN SUMBER MANUSIA
PERSIARAN MERU UTAMA
BANDAR MERU RAYA
30020 IPOH


JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong